Meen guud hur kunde jag glömma...

Shiit ni har ju inte sett mina älsklingar Smulan och Tuff!
Tuff ↓

Tuff igen ↓

Smulan↓ som ser helt livrädd ut

Smulan↓ Igen



Haha visst e dom söta mina små gullepluttar de är 4 år ba så alla vet ;D

Kort fakta om: Smulan hon har alldrig och kommer aldrig att bita någon, hon e värkligen jätte snäll men tar för sig vilket e bra men ibland tar hon för sig lite för mycket, då hon puttar bort Tuff. Smulan e en månade mindre en Tuff, när de var små gömde sig alltid Smulan sig under Tuff :D Hon har varit hos veterinären en gång det var nog bara för några månader sen då i upptäckte en knöl vid hennes högra baknen, hon hade också blivit otroligt trött de senaste veckorna men veterinären sa att det var lugnt och tur va väll det eller hur?

Kort fakta om: Tuff ja Tuff världens underbaraste och snällaste mysigaste och ja helt underbar, Tuff skulle slå alla i att vara snäll tävlingar herregud hon e så omtänksam och snäll mot alla runt om kring sig! Tuff har aldrig heller bitit någon och kommer definitift inte att göra det. Som ni kanske såg på bilderba så har Tuff en otroligt fin och gosig och kanske lite konstig päls som står åt alla håll, Bilderna var ju välldigt mörka så jag vet inte riktigt hur bra ni såg men hin är iallafall brun och svart på kroppen svart i ansiktet och har en vit fläck på nosen! Gulligt va?

Älskar mina små marsvin//MIRRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0