Ni vet inte allt...

Nee och i det här inlägget kommer jag att aslöja det mässta ;D

Jag är mässtare på att sjuta upp saker...
Ja det är sant, jag sjuter verkligen upp allting måste verkligen skärpa mig nuu! Ovavsätt om det gäller läxor, städa, äta ja allt hela tiden! Läxorna har jag väll blivit lite bättre på men endå!


Jag har ett födelsemärke på insidan av tån...
Ja det är sannt och det e as konstigt och grejjen e den att jag inte ens föddes med det (skumt) fick det när jag var i USA för typ två år sedan. Sen har jag ett på vristen som e as stort fult och äckligt!
Heh skumm bilg I KNOW ;D

Jag älskar språk...
Yes i do det e så j*vla kul! Just nu så går jag på Spanska (B-Språk) Sen kan jag ju engelska och Svenska för er som inte visste det ;D Imorgon har jag spanska läxa okey fasst läxorna kan man ju vara utan ;D


Jag svär också...
Ja du det gör jag så in i helvetet mycket ja har börjat nu på senaste tiden, inte bra måste sluta NUU!
 // Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0