Du är mitt allt ♥

Till dig Bombina!

Jag mötte dig först i sommras 2010, jag har alltid tyckt att du är otroligt söt. När Bass blev sjuk fanns du där som en själv klarhet. Det räckte med att bara sitta upp på dig och allt kändes så rätt jag hade kunnat skratta högt utav lycka, sen kom skritten, traven och galoppen och du var helt underbar i allt! Efter en dag känndes det som att jag hade känt dig hela livet. Jag red dig bara i tre korta underbara dagar :( Sen kom dagen, den sissta dagen. Jag kommer ihåg när jag skulle lämna dig i hagen för sissta gången tårarna rann och rann. Min Bommbi! Du och jag Bombina! Och så kommer det allti att vara. Vem vet nästa år kanske jag hyr dig opch året efter det kanske du är min då kommer det att bli som det var förut du och jag Bommbie :D♥
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Jag och min fantastiska älskling Bombina ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0