HUR DUM ÄR JAG FRÅN EN SKALA 1-10

Hej bloggen
Har sovit hos Sonja i helgen det var rolig :P jag tror vi satt och pratade i typ 2 och en halv timme Shit vad tiden går fort när man pratar :) nu ska jag ta det lugnt det är en ny vecka i morgon och masa LÄXOR BLÄÄÄÄÄÄÄÄ. På tisdag ska man träna det ska bli kul men jobbigt. Juste jag glömde nästan säga hur dum jag var med det där Miranda är borta inlägget jag såg inte att hon hade skrivit något under haha asså hur dum är jag från en skala 1-10 haha jaja jag tror inte att jag kommer skriva något mera i kväll kommer att ha gäster kul men vi ses i morgon
ha det bra många kramar ///Sigrid
PS. (en extra kram till soja för att hon är så go KRAM Sonja♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0