Sorry

Guud! Jag har sååå mycket att göra hinner inte med någon ting j*vla läxor :( Idag var jag Sigrid, Greta, Carro och Therese på Karla frukt mumms köppte en mjukglass (gott)! Kom hem för nästan två timmar sen minst och har inte gjort någon ting. Typ nu måste jag sätta mig och göra engelska läxan Tråkigt! Men jag ska försöka att blogga mer det är bara det att jag inte hinner. Nu ska jag beraätta om min ridning haha något som jag älskar att skriva och beraätta om ;D I fredags hoppade vi Jag fick Pontus och det gick as bra! I går (måndag) Fick jag Paris det gick väl inte lika bra då, vi gjorde skänkel vikningar paris som värkligen suger på det såå typiskt, men han var duktig endå ;D. Tjarå//Mirre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0